dilluns, 19 de novembre del 2012

Presentacions

Algú va aconsellar-me un dia que estaria bé que fes el meu propi blog de cuina, tenint en compte que m'agrada tan cuinar com escriure. De fet, ja tinc un altre blog, que és diu Viure Viatjant, però com que últimament no viatjo massa, el blog està més aviat parat... així que donant voltes al tema de fer-ne un de nou, on pugui explicar tot allò que cuino, al final m'he decidit. Avui dono el pas i començo amb aquest nou projecte. 

Com que darrerament no tinc masses coses a fer (és el problema de no tenir treball...), ocupo les hores amb aquelles distraccions que m'agraden. He retornat a tocar el saxo que ja feia més de 4 anys que no l'agafava, vaig a la piscina a relaxar-me nadant, a caminar,... però sobretot, intento fer totes totes aquelles receptes que considero més atraients, o bé me les invento agafant els ingredients que tingui disponibles al rebost, que per imaginació que no sigui!

Doncs queda dit, a partir d'ara us intentaré transmetre per escrit totes les receptes que vagi provant de fer. Ja sé que el plaer de la cuina és poder assaborir-ho un cop acabada la recepta, però bé, és difícil fer-vos-ho provar per internet, així que ens haurem de limitar a les paraules. Però no dubteu en venir algun dia a casa meva i a provar qualssevol dels meus intents de menjar; quedeu invitats!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada